سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و ابو جعفر محمد بن على باقر از او ( ع ) حکایت کرد که فرمود : ] دو چیز در زمین مایه أمان از عذاب خدا بود ، یکى از آن دو برداشته شد پس دیگرى را بگیرید و بدان چنگ زنید : امّا امانى که برداشته شد رسول خدا ( ص ) بود . و امّا امانى که مانده است آمرزش خواستن است . خداى تعالى فرماید « و خدا آنان را عذاب نمى‏کند حالى که تو در میان آنانى و خدا عذابشان نمى‏کند حالى که آمرزش مى‏خواهند » [ و این از نیکوتر لطایف معنى را برون آوردن است و ظرافت سخن را آشکار کردن . ] [نهج البلاغه]
ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» «حزب‌الله»، «بدر» و «حماس» به مثلث برمودای آمریکا و اروپا تبدیل

یکی از علمای برجسته شیعیان لبنان در بیروت اظهار داشت: در صورت هرگونه اقدام غرب علیه جمهوری اسلامی، گروه‌های مقاومت اسلامی، خاورمیانه را به ویتنامی تازه برای غرب تبدیل خواهند کرد.

این عالم شیعه افزود: گروه‌های مقاومت اسلامی به ویژه حزب‌الله، سپاه بدر و حماس، حمایت‌های معنوی و لطف ملت ایران را پس از انقلاب اسلامی، از یاد نبرده و با تمام توان خود، برای جبران حق بزرگی که امام خمینی(ره) و ملت ایران بر نهضت مقاومت اسلامی در جهان دارند، خواهند کوشید.

این شخصیت لبنانی تأکید کرد: همان‌گونه که سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، پس از بوسیدن دست رهبر انقلاب اظهار کرد: آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر شیعیان جهان تلقی می‌شود و مبارزان لبنانی در کنار برادران ایرانی، آماده اطاعت و دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: البته رابطه مجاهدین عراقی، به ویژه برادران سپاه بدر ـ که سال‌ها در دامن انقلاب اسلامی پرورش یافته‌اند ـ با ایران نزدیک‌تر بوده و قطعا، آمریکا و اروپا ـ که حدود دویست هزار نیروی نظامی در عراق دارند ـ آگاهند که هرگونه تهدید و اقدام علیه ایران، عراق را به مثلث برمودای اشغالگران تبدیل خواهد ساخت.

این عالم اسلامی افزود: حماس نیز که امروز به لطف خدا و در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، توانست به موفقیت خیره‌کننده‌ای دست یابد و تحقق اندیشه‌های امام خمینی(ره) را درباره پیروزی مقاومت مردمی در فلسطین نمایش دهد، در بهترین شرایط برای جبران 27 سال حمایت بی‌شایبه ملت ایران است و با شناخت نزدیکی که از برادرمان «خالد مشعل» و رابطه عمیق و ده‌ها ساله او با رهبری و مسئولان ارشد جمهوری اسلامی داریم، حماس در این شرایط، عامل مؤثری برای کمک به ایران خواهد بود.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیّدحسین نصرالله ( پنج شنبه 85/3/11 :: ساعت 9:33 عصر )

<      1   2      
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

سرکوب آزادیخواهی بحرینیها به دست سعودیها!/ ترجمه اختصاصی
اگر این جنایت است، من به آن اعتراف می کنم!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 22
>> بازدید دیروز: 28
>> مجموع بازدیدها: 328013
» درباره من

ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
سیّدحسین نصرالله
ما با شهیدان پیمان بسته ایم تا آزادی قدس شریف و تا روزی که پرچم پرافتخار اسلام را بر فراز بلندترین قله ها در انتهای افق بر زمین نکوبیده ایم از پای ننشینیـــم ‍؛ و نخواهیـــم نشست ...

» فهرست موضوعی یادداشت ها
انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی لبنان[60] . اخبار[42] .
» آرشیو مطالب
لبنان (خرداد 85)
لبنان (تیر 85)
لبنان (مرداد 85)
لبنان (شهریور 85)
لبنان (مهر 85)
لبنان (آبان 85)
لبنان (آذر 85)
لبنان (دی 85)
لبنان (بهمن 85)
لبنان (اسفند 85)
لبنان (فروردین 86)
لبنان (خرداد 86)
لبنان (تیر 86)
لبنان (شهریور 86)
لبنان (دی 86)
لبنان (بهمن 86)
لبنان (مرداد 87)
لبنان (آذر 87)
لبنان (بهمن 87)

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
المنار لبنان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان





» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب